حجازی بدون روبه رو شدن با مظلومی محل تمرین را ترك كرد
نوشته شده توسط : alireza

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز بعد از ظهر استقلال ساعت 15:30در زمین نوبنیاد آغاز شد. این تمرین ابتدا قرار بود ساعت 15 آغاز شود.

* مجتبی جباری با لباس شخصی در محل تمرین حاضر شد و به مدت 5 دقیقه با اعضای كادر فنی صحبت كرد.

* فرهاد مجیدی كه بعد از 2 روز سفر به امارات در محل تمرین حاضر شده بود،20 دقیقه به دویدن دور زمین پرداخت و سپس همراه جباری محل را ترك كرد.

* محسن یوسفی كه هنوز بهبودی كامل را به دست نیاورده است بعد از مدت‌ها در محل تمرین حاضر شد كه این مسئله باعث شد كه بازیكنان استقلال با دیدن وی برای او دست بزنند. این بازیكن در مدت زمان تمرین با پزشك تیم تمرین كردند.

* 10 تماشاگر امروز نظاره گر تمرینات استقلال بودند.

* پرویز مظلومی سرمربی این تیم از همان ابتدای كار تمرینات را زیر نظر داشت و در تمرین آقا وسط به بازیكنان فشار آورد و از آنها می‌خواست تا وظایفشان را دست انجام دهند.

* بیژن كوشكی تنها غایب استقلال بود.

* حسین تراب پور برای محمد محمدی وحید طالب‌لو و 2 دروازه بان جوانی كه امروز در تمرین استقلال حاضر شده بودند تمرینات ویژه‌ای گذاشته بود. یكی از برنامه‌های تمرینی دروازه بان‌ها پنالتی زدن به وحید طالب لو بود. نكته جالب زدن پنالتی از سوی تراب پور و محمدی به سمت دروازه وحید طالب‌لو بود.

* در حالی كه 15 دقیقه از زمان تمرین گذشته بود ناصر حجازی رئیس كمیته فنی باشگاه استقلال در محل تمرین حاضر شد. هنگام ورود حجازی در زمین پرویز مظلومی مشغول تمرین دادن به بازیكنان بود و شاید به همین دلیل حجازی و مظلومی تمام طول تمرین با یكدیگر رو در رو نشدند و زمانی كه حجازی قصد ترك محل تمرین را داشت نیز با مظلومی روبه رو نشد. پس از ترك حجازی از محل تمرین پرویز مظلومی به سمت نیمكت مربیان آمد و با شاهرخ بیانی آنالیزور تیم خوش و بش كرد.

* هنگامی كه هنوز فرهاد مجیدی محل تمرین را ترك نكرده بود ناصر حجازی همانطور كه روز گذشته برای بازیكنان استقلال صحبت كرده بود و آنها را به باد انتقاد گرفته بود برای فرهاد مجیدی همان حرف‌ها را تكرار كرد و اشكالات استقلال را به او گوشزد می‌كرد.

* یك گروه از تصویربرداران یكی از برنامه‌های تلویزیونی در محل تمرین استقلال حاضر شده و با بازیكنان مصاحبه ‌كردند.

* فردا ساعت 11 صبح در محل باشگاه جلسه كادر فنی و بازیكنان برای تماشای دیدن فیلم بازی شاهین بوشهر برگزار می‌شود. این تیم همچنین فردا ساعت 15:30 تمرین خود را پیگیری می‌كند.

* در حالی كه هنوز به پایان تمرین مانده بود وحید طالب لو دچار مصدومیت جزئی شد اما پرویز مظلومی با دیدن مصدومیت دروازه بان تیم خود دستور به قطع تمرین داد.





:: موضوعات مرتبط: خبر های تیم ما , خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : 17 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: